Cursos d'anglès per a primària

Oferim classes per a alumnes de primària, amb horaris compresos entre les 17.30 i les 19.30 entre setmana, i també dissabtes al matí. Es fan dues classes d'una hora cadascuna a la setmana, i els grups es formen tenint en compte l'edat i el nivell d'anglès dels alumnes. Si els pares ho desitgen, els alumnes es poden presentar als exàmens YLE de Cambridge. També oferim activitats culturals i excursions.

Classes dinàmiques i interactives
Les nostres classes estan pensades per a nens de 6 a 11 anys, organitzats en grups d’edats similars i el mateix nivell d’anglès, perquè tots aprenguin al mateix ritme.
Amb seguiment personalitzat
Oferim informes detallats de cada alumne, amb la condició de seguir els seus progressos.
Estret contacte entre professors i famílies
Oferim reunions informatives i de seguiment perquè pugueu resoldre dubtes i conèixer de primera mà l’evolució dels alumnes

Contacta amb nosaltres

Si vols més informació sobre els cursos d’anglès, o vols realitzar qualsevol consulta, envia’ns el formulari de contacte i respondrem com més aviat millor.