Cursos d’anglès
per a Primària

Oferim classes per alumnes de primària amb horari d’entre 17:30 i 19:30 entre setmana, i també els dissabtes per matí. Es fan dues classes d’una hora cada una a la setmana, i els grups es fan tenint en compte l’edat i el nivell d’anglès dels alumnes. Si els pares ho desitgen, els alumnes es poden presentar als exàmens YLE de Cambridge. També oferim activitats culturals i excursions.

Classes dinàmiques i interactives

Les nostres classes estan pensades per a nens de 6 a 11 anys, organitzats per grups d’edats similars i del mateix nivell perquè tots ells aprenguin al mateix ritme.

Amb seguiment personalitzat

Oferim informes individuals de cada alumne, detallats perquè pugueu conèixer l’evolució i el progrés en l’aprenentatge de l’anglès.

Estret contacte famílies professor

Oferim reunions informatives i de seguiment perquè pugueu resoldre dubtes i conèixer de primera mà l’evolució del vostre fill.

Contacta'ns

Si vols tenir més informació sobre els cursos d’anglès o vols fer-nos qualsevol consulta, envia’ns el formulari de contacte i et respondrem el més aviat possible.

He llegit i accepto la Política de Privacitat.