Cursos d’anglès
per a Secundària

Les nostres classes de secundària (fins al nivell B2/First Certificate) es fan entre les 16:30 i les 19:30. Els alumnes es classifiquen en grups segons l’edat i el domini de l’anglès, i es fan dues classes d’una hora cada setmana. Si els pares ho desitgen, els alumnes es poden presentar als exàmens KET, PET i First Certificate de Cambridge.

Classes dinàmiques i interactives

Les nostres classes estan pensades per a nens de 6 a 11 anys, organitzats per grups d’edats similars i del mateix nivell perquè tots ells aprenguin al mateix ritme.

Amb seguiment personalitzat

Oferim informes individuals de cada alumne, detallats perquè pugueu conèixer l’evolució i el progrés en l’aprenentatge de l’anglès.

Estret contacte famílies professor

Oferim reunions informatives i de seguiment perquè pugueu resoldre dubtes i conèixer de primera mà l’evolució del vostre fill.

Contacta'ns

Si vols tenir més informació sobre els cursos d’anglès o vols fer-nos qualsevol consulta, envia’ns el formulari de contacte i et respondrem el més aviat possible.

He llegit i accepto la Política de Privacitat.